אתה נמצא כאן:דף הבית » פעילות גופנית

פעילות גופנית




רכיבת אופניים בשטח

פעילות גופנית משפרת

פעילות גופנית משפרת את הבריאות, מחזקת את מערכת הדם ,הלב ואת שרירי השלד. פעילות גופנית משפרת את ההרגשה הכללית, תורמת להפחתת מתחים ומעלה את רמת האנרגיה. פעילות גופנית עוזרת בירידה במשקל ומאפשרת לשמור על משקל תקין לאורך זמן.

מחקרים מצביעים על כך שאי ביצוע פעילות גופנית יכול לגרום למוות מוקדם, מחלות כרוניות שונות ולמוגבלות.
פעילות גופנית היא חובה! לכל אדם הרוצה לשפר את איכות חייו.

כיצד מתחילים בפעילות גופנית?

לא צריך להתחיל להזיע שעות על גבי שעות בחדר הכושר. התחילו בהגברת הפעילות היום יומית, צאו להליכה מדי יום, עלו במדרגות במקום במעלית, בלו פחות בפעילויות כגון צפייה במסך הטלוויזיה או מסך המחשב, שחקו עם ילדכם במשחקים פעילים. לשינויים אלו יכולה להיות השפעה מדהימה על איכות חייכם.

איזה סוגי פעילות גופנית אפשר לבצע?

אימוני כוח: בצעו אימוני כוח בין פעמיים לשלוש בשבוע למשך 20-30 דקות. אימוני כוח מחזקים את השרירים, ומשפרים את איכות החיים. אימוני כוח הם אימונים כנגד גורם המייצר התנגדות קשה יחסית למשך זמן קצר כגון גומיות, משקולות, משקל הגוף ועוד. לחצו על מנת לקרא על יתרונות אימון הכוח

אימון אירובי: אימון אירובי משפר את מערכת הדם והלב ועוזר בשמירה על משקל תקין. אימון אירובי הוא אימון המבוצע כנגד התנגדות קלה יחסית אך למשך זמן ארוך. למעשה כל אימון אשר מגביר את קצב הלב באופן משמעותי הוא אימון אירובי. לדוגמה:הליכה, ריצה, שחיה, ריקוד,משחקי כדור שונים, רכיבה על אופניים ועוד. לחצו על מנת לקרא על יתרונות האימון האירובי

גמישות: אימוני גמישות תורמים ליציבה טובה יותר ומשפרים את טווח התנועה במפרקים. האימונים מבוצעים ע”י מתיחות השרירים השונים. לחצו על מנת לקרא עוד על גמישות ותרגילי מתיחות

מקור התמונה: Jeff Moser / Bike Carson

שינוי חיים לרציניים!

%d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%94-%d7%9c%d7%99%d7%a8%d7%99%d7%93%d7%94-%d7%91%d7%9e%d7%a9%d7%a7%d7%9c-%d7%9c%d7%92%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%9d9





Scroll to top