קסדת רכיבה עם מד דופק מובנה

קסדת רכיבה עם מד דופק

עדכון: נראה שהמוצר והחברה כבר לא קיימים.
היום נתקלתי בידיעה מאוד מעניינת על חברה ישראלית (LifeBEAM) שפיתחה סנסור דופק חדשני שאולי יחליף את משדרי רצועות החזה הלא נעימות שמשמשות כאמצעי לשידור נתוני הדופק בפעילות גופנית.

כמי שהתאמן בעבר עם מדי דופק ועם רצועות חזה אני זוכר שזו לא הייתה חוויה נעימה במיוחד להתעסק עם רצועת החזה שמזיעה ושזזה תוך כדי הריצה ומפסיקה לשדר את נתוני הדופק.

חברת LifeBEAM פיתחה מכשיר מיוחד המורכב מסנסור אופטי מיוחד הקולט את נתוני הדופק בדיוק רב מהרוכב ומשדר אותם למעבד שמנתח את הנתונים, "מנקה" את הנתונים מרעשים הנובעים מהתנודות שנוצרות מהלך הרכיבה ושולח את המידע למקלטים כמו: שעוני דופק, טלפונים סלולריים ושעוני רכיבה. הסנסור האופטי והמעבד ממוקמים בקסדת הרוכב ומשקלה של יחידת ניטור הדופק היא כ-50 גרם.

חברת LifeBEAM בשיתוף פעולה עם יצרנית קסדות הרכיבה לייזר ( Lazer) שילבו את טכנולוגיית ניטור הדופק בקסדת ה-Lazer’s GENESIS ויצרו את קסדת ה-SMART, קסדה חכמה לניטור דופק הלב ברוכבי אופניים.

מאתר האינטרנט של החברה אני למד שהחברה לא מתכוונת לזנוח את חובבי הריצה ובתכנון גם סרט ראש עם יחידת ניטור דופק (קישור למידע נוסף).

LifeBEAM נוסדה ע"י מהנדסים וטייסים ישראלים, תחום העיסוק העיקרי שלה הוא בפיתוח מוצרים לניטור נתונים פיזיולוגיים בטייסים. בעקבות תחביב רכיבת אופניים של חלק מאנשי החברה הסבו אנשי הפיתוח את הטכנולוגיות הקיימות שלהם למוצר כושר שיינטר את קצב ליבם של ספורטאים ברכיבת אופניים.

רוצה להיות הראשון מהחבר'ה שיש לו מד דופק חדשני בקסדת הרכיבה?

חברת LifeBEAM בחרה לשווק את הקסדות הראשונות שלה במודל עסקי שהולך ומשגשג באינטרנט. למרות שהקסדות עדיין לא יוצרו חברת LifeBEAM מאפשרת לך לשלם עבור ייצור המוצר ולהיות מהאנשים הראשונים שזוכים להתחדש בקסדת האופניים SMART. החברה פתחה דף גיוס כספים באתר המימון אינדיגוגו ובו אתם יכולים להצטרף למסע המימון של החברה באמצעות רכישת הקסדות. החברה מציעה חבילות מימון שונות והתענוג שבלהיות בעליה של קסדת SMART יעלה לך 149$ לא כולל משלוח.

למה אתה מחכה?

ממה שאני רואה החברה פרסמה את הידיעות על המוצר החדשני שלה רק אתמול וכבר גוייס נכון ל-7 למרץ 2013 שעה: 15:16 סכום של 17,172$. ממעקב שביצעתי בשעה האחרונה גוייסו 1,119$. בקצב הזה תוך 44 שעות תושג מטרת החברה לגייס 50,000$ באמצעות מכירת הקסדות.

סרטון פרסומי על הקסדה

קישורי מידע:

אתר החברה: http://life-beam.com (לא קיים)

דף הפייסבוק של החברה: http://www.facebook.com/lifeBEAMtech

דף גיוס תרומות: SMART – The world's first smart cycling helmet – indiegogo.com