חדר כושר ביתי

אימון TRX בחיק הטבע

כיצד מבצעים אימון כושר בבית

חדרי כושר רבים צצים כפטריות אחר הגשם, חדרי הכושר מציעים מגוון רחב של מכשירים נוצצים. חוגי סטודיו בשמות מפוצצים, תוכניות דיאטה, תוכניות אימון אישי, מסיבות, מוזיקה סוחפת ומה לא.

ובכל זאת הידעתם שאחוז נשירת מתאמני חדר הכושר מגיע ל70%. מתוך 100 נרשמים בחודש מסויים 70 נרשמים לא יאריכו את תקופת מנוי חדר הכושר שלהם.

רבים חושבים שחדר כושר יספק להם מסגרת מקצועית תומכת שתגרום להם להתמיד בפעילות הגופנית ולראות תוצאות. אך עבור רבים מהמתאמנים זה לא כך.

אם לא חדר כושר, אז מה כן?

אני מאמין שכאשר תלמדו להתאמן בבית, אתם תצליחו להתמיד בפעילות הגופנית בכל מקום ובכל מצב.

לאימון כושר ביתי יתרונות רבים,זול, יעיל, חסכוני בזמן, נגיש והוא מתבצע באוירה שהכי מתאימה לכם. לחצו על הקישור אם אתם מעוניינים לקרא עוד על יתרונות האימון הביתי

מה זה חדר כושר ביתי?

צריך להבין שאין צורך במכשירים נוצצים על מנת לראות תוצאות. אם אתם רוצים לרדת במשקל, לחטב את הגוף, לבנות גוף מוצק ושרירי ולבצע פעילות גופנית בשביל הבריאות, אתם יכולים לעשות זאת גם בבית.

  • כיצד מתאמנים בבית?
  • איזה ציוד צריך בכדי לבצע אימון כושר בבית?
  • אין לי מקום בבית גם אני יכול/ה להקים חדר כושר ביתי?
  • אין לי מוטיבציה, אני חייב/ת להגיע לחדר כושר כך אני מכריח/ה את עצמי להתאמן. כיצד אוכל לעשות זאת בבית, הרי יהיה לי קל לוותר לעצמי.
  • האם אפשר לראות תוצאות באמצעות אימון כושר ביתי?

ציוד חדר כושר ביתי

על מנת לבצע פעילות גופנית לא צריך כלל ציוד, אך לציוד כושר יש יתרונות פסיכולוגים משמעותיים ביותר. אימון כושר ביתי ניתן לבצע בטווח רחב של אפשרויות , ללא ציוד כושר כלל ועד חדר כושר מאובזר.

החלל הנדרש עבור חדר כושר ביתי

החלל הנדרש הוא פונקציה של ציוד הכושר בו אתם משתמשים. אם אינכם משתמשים כלל בציוד כושר או שציוד הכושר הוא בסיסי ביותר אז הרי שאין אתם צריכים להקדיש מקום מיוחד בביתכם.

מוטיבציה

יש אנשים שקל להם לוותר לעצמם כאשר הם צריכים לבצע אימון כושר בבית. הם רכשו הליכון או מכשיר כושר אחר אך הוא נשאר מיותם ומשמש כקולב.

פעילות גופנית זה הרגל שלא קל להטמיעו. נדרש זמן על מנת להטמיע הרגל שכזה. בזמן הזה אתם צריכים להתמודד עם הרגשות של קשה לי, אני לא רואה תוצאות, אין לי חשק ועוד.

אז מה עושים? 

עבור אותם מתאמנים, מאמן כושר אישי יכול להוות פתרון מוצלח. הזמינו אליכם מאמן כושר אישי שיבנה לכם תוכנית ל 3 חודשים. הבהירו לו שמטרתכם היא ללמוד כיצד להתאמן באופן עצמאי. כך שבפרק זמן זה תהיה לכם מסגרת תומכת שתטמיע בכם את הרגלי הפעילות הגופנית. ובנוסף מאחר ואימון כושר אישי הוא יעיל יותר אז תוכלו גם לראות תוצאות שידרבנו אתכם להמשיך בפעילות.

נו.. ואפשר לראות תוצאות בחדר כושר ביתי?

בהחלט! אפשר לראות תוצאות מאוד יפות באימון כושר ביתי. מלבד בוני גוף מקצועיים שאימון ביתי עלול לפגוע ביכולתם לראות הישגים בתחום, הרי שהמתאמן הממוצע יכול להשיג כל מטרת כושר ועיצוב, באמצעות אימון כושר ביתי.