ספורט עממי

רשימת ענפי ספורט שאתה יכול להתחיל לבצע כבר היום!

לא פעם אנשים אומרים לי “אני לא אוהב ספורט”, “איתי זה פשוט לא ילך”, “אני לעולם לא אצליח להתמיד בפעילות גופנית”.
אני אישית מאמין, שכל אדם יכול למצוא סוג אחד לפחות של פעילות גופנית שהוא אוהב לבצע.
גופנו נועד לתנועה והוא גם בנוי לתנועה.
לכן החלטתי להקים רשימה זו המכילה סוגי פעילות גופנית שונים, עם הסבר קצר על כל פעילות ופעילות.
וכעת אם אתה מאלה שאומרים “אני לא אוהב ספורט “, עבור על הרשימה, נסה כל אחת מן הפעילויות שרשמתי ובדוק האם אתם אוהב את סוג הפעילות או שלא. רק אם תעבור על כל סוגי הפעילות שברשימה ועדיין תאמר “אני לא אוהב ספורט “, אני אאמין לך (או שאבדוק אם לא החמצתי פעילות כלשהיא).

    • אגרוף
    • אומנויות לחימה – אומנויות לחימה משלבות מגוון רחב של מאמצים פיזיים כגון: סיבולת לב ריאה, כוח, גמישות וקוארדינציה
    • איגרוף תאילנדי – איגרוף תאילנדי היא אומנות לחימה המשלבת אלמנטים של כוח, סיבולת לב ריאה, גמישות, זריזות, כוח מתפרץ ואף יעילה מאוד כשיטה להגנה עצמית
    • אייקידו
    • אימון משקולות
    • אסקרימה
    • ג´ודו
    • ג´יו ג´יטסו
    • גולף
    • גלגיליות רולר בליידס
    • גלישה

  • גלישה גלשן רוח
  • גלישה מצנחי גלישה
  • גלישת גלים
  • האבקות
  • הוקי קרח
  • החלקה על הקרח
  • הליכה – הליכה זה ספורט זול, מהנה וזמין לכל אחד!
  • זומבה – הליכה על הליכון משעממת אתכם? ריצה זה לא נוח לכם? שמעתם על זומבה? זומבה זה ריקוד שהוא גם אימון לצלילי מוזיקה לטינית סוחפת.
  • טאי בו – ה”טאי בו” הוא אימון המשלב גמישות, כוח, סיבולת לב ריאה, ובעיקר עניין.
  • טאי צ´י
  • טיולים
  • טיפוס
  • טניס
  • טניס שדה
  • טניס שולחן
  • טקוואנדו
  • יוגה
  • כדורגל
  • כדורסל
  • לחימה משולבת
  • סמבו
  • סקוואש
  • סקי מים
  • סקי שלג
  • סקייטבורד
  • פוטבול
  • פילאטיס
  • פיתוח גוף – פיתוח גוף הוא הספורט האידיאלי לבניית גוף בריא, שרירי וחטוב.
  • קראטה – קראטה היא אומנות לחימה יפנית מסורתית, אימוני הקראטה משלבים בעיטות, אגרופים וחסימות באויר וכנגד כריות אימון, אימון קראטה יכול להיות אימון אירובי מאוד עצים ששורף קלוריות רבות.
  • קונג פו – שם כללי לאומנויות לחימה סיניות שונות. אומנויות הלחימה הסיניות מכילות סיגנונות שונים עם מאפיינים שונים. יש סגנונות עם מרכיב של כוח ומהירות מאוד דומיננטי ויש סגנונות יותר רכים כטאי צ’י.
  • קיק בוקס
  • קנדו
  • קפוארה – אימון קפוארה הוא אימון המשלב אלמנטים רבים כגון: זריזות, מהירות, כוח, סיבולת לב ריאה, כוח מתפרץ וגמישות, אימון קפוארה יכול להיות אימון כושר מאוד יעיל.
  • קפיצה בחבל
  • קרב מגע – הגנה עצמית – שיטת קרב מגע היא אומנות לחימה יעילה ותכליתית שמטרתה הגנה עצמית. בשיטה משולבים אימונים לשיפור הכושר הגופני.
  • קרוספיט – קרוספיט זו שיטה המשלבת אימוני כושר ותזונה לפי דרך מסוימת שמטרתה להביא לשיפור של מרכיבי כושר רבים, חיזוק הגוף והתאמתו למשימות הדורשות יכולות גופניות גבוהות.
  • ראגבי
  • ריצה
  • ריצת ניווט
  • ריקוד
  • רכיבה על אופניים
  • רכיבה על סוסים
  • שחייה

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*