מה עושים כאשר אין זמן לבצע אימון ארוך?

אני אדם עסוק ואין לי זמן לבצע פעילות גופנית, כל אימון בחדר הכושר גוזל כשעתיים תמימות (כולל זמן הגעה ומקלחת), מה אני יכול לעשות?

בכדי לבצע פעילות גופנית ובכדי לראות תוצאות צריך להקדיש זמן. אבל בחיינו יש דברים נוספים (קריירה, משפחה ותחביבים) ולכן רצוי שנתאים את הפעילות הגופנית כך שהיא לא תהפוך לנטל אלא תהפוך לחלק משגרת היום שלנו.

מד צעדים מאמן הכושר שלך
באמצעות כלי הנקרא מד צעדים ניתן להגביר את רמת הפעילות היומית אף ללא הקדשת זמן מיוחד לשם כך. כנסו לקישור מד צעדים על מנת ללמוד כיצד להגביר את רמת הפעילות היומית שלכם.

כושר כבילוי משפחתי
רותמים את המשפחה לנושא, משחקים עם הילדים במשחקים פעילים כגון כדור רגל, כדור סל, פינג פונג ועוד. יוצאים בסופי שבוע לרכיבות אופניים או לטיולים רגליים משפחתיים זו לא תהיה רק פעילות גופנית זה יהיה גם זמן איכות עם המשפחה. וזה לא משנה שאלו לא אימונים מפרכים, האפקט שלהם מבחינת שיפור הכושר יהיה אדיר.

אימוני כוח
רצוי להוסיף אימוני כוח לתוכנית, פעמיים עד שלוש בשבוע למשך 20 עד 30 דקות, אימונים אלו יכולים להביא תוצאות מאוד יפות בשיפור הכושר, הבריאות והמראה. אפשר לבצע זאת בבית בעזרת גומיות התנגדות, משקולות ואף ללא ציוד מיוחד.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*