כמה אני צריכה לשקול? מה עושים עם המספר שעל המשקל

תמונות שמראות שאפשר לשקול יותר ולהראות יותר טוב

המשקל הוא רק מספר!

הסיפור הבא מתאים במיוחד לנשים אך גם לגברים רבים שרואים במשקל את המדד היחידי שמסמן את ההצלחה שלהם בדרך להיות חטובים יותר.
עבור מתאמנים רבים “המספר שעל המשקל” מהווה גזר דין שמחליט בין אם אתם שייכים להצלחה או לכישלון.
אבל זה כל כך לא נכון!
בעולם הכושר והאסטטיקה לא מדברים על משקל, מדברים על שינוי הרכב הגוף.
כשמדברים על הרכב הגוף בהיבט של שיפור המראה מדברים על הפחתת אחוזי שומן והעלאת מסת השריר.
אי אפשר למדוד את הירידה באחוזי השומן והעלאת מסת השריר באמצעות “המספר שעל המשקל”.

כשניסיתי לדבר עם נשים על שינוי הרכב הגוף ועל עליה במסת השריר פעמים רבות העירו לי ואמרו “אבל אני לא רוצה להתנפח ולהיות שרירית”.
בזמנים כאלה הייתי מנסה להסביר בסבלנות מה זה הרכב הגוף, מה זה שרירים ומה זה שומן ומה זה חיטוב.
אבל, נראה לי שהסיפור והתמונות של קלסי וולס “עושים את העבודה” של לספר את הסיפור על ההבדל בין משקל לבין שינוי הרכב הגוף בצורה טובה יותר.

קלסי וולס פרסמה באינסטגרם תמונות (בתחתית הכתבה) שמראות את התהליך שעברה בדרך לגוף שרירי וחטוב.
תמונות שמראות לנו שהמשקל הוא רק מספר ולא צריך לייחס חשיבות רבה כל כך למשקל משום שהמשקל לא תמיד מציין עבורנו את המצב הרצוי.
קלסי מספרת שמספר שבועות לאחר הלידה היא שקלה 145 פאונד (65.7 ק”ג) ומאחר ולפני הלידה היא שקלה 130 פאונד (59 ק”ג) אז היא סימנה לעצמה כמטרה משקל של 122 פאונד (55.3 ק”ג).
משקל המטרה שלה היה אמור לאפשר לה ללבוש את הג’ינס הכי צמוד שלה.
לאחר מספר חודשים של אימונים, דיאטה והנקה היא הצליחה להשיג את משקל המטרה שלה ולהכנס לתוך הג’ינס הצמוד.
אימוני הכושר של קלסי כללו: 3 אימוני כוח ו3 אימונים אירוביים שנמשכו למשך 28 דקות ושניתן לבצע אותם גם בבית.
קלסי המשיכה להתאמן, מה שגרם לה לעלות 18 פאונד (8 ק”ג) נוספים מעל משקל היעד שלה, היא כבר לא הצליחה להכנס לג’ינס הצמוד וכשניסתה, קרעה אותו לשניים.
אבל….
קלסי לאחר העליה של ה18 פאונד נראת הרבה יותר טוב וגם מרגישה הרבה יותר טוב לגביי עצמה מאשר כשהגיעה למשקל המטרה (אתם יכולים לשפוט בעצמכם ולראות בתמונה האמצעית את קלסי במשקל היעד ובתמונה הימנית במשקל כבד יותר ב8 ק”ג).
קלסי פרסמה את התמונות בכדי להדגיש נקודה חשובה ובכדי לגרום לאנשים להבין שהמשקל על גביי מכשיר המשקל איננו מדד טוב בכדי למדוד את ההצלחה בדרך לגוף חטוב.
קלסי למדה שמדדים כמו: כוח, סיבולת, יכולת, בריאות והרגשה טובה הם מדדים טובים בהרבה מאשר המספר שמציג המשקל.
מספר שכיבות הסמיכה, המרחק שאתם מסוגלים לרוץ בפרק זמן נתון וכדומה הם מדדים הרבה יותר טובים מאשר המספר שעל המשקל.

https://www.instagram.com/p/BIVJquZAghL/

 

הבלוג של קלס – קישור.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*