הרצאות בריאות מרתקות מאת לימור אלמוג

הרצאות ייחודיות בנושאי בריאות לחוגי בית, קבוצות מאורגנות, ועדי עובדים ועוד.

ההרצאות מועברות על ידי לימור אלמוג שיוצרת מעובדות מדעיות סיפור מרתק ומעניקה זוויות חדשות ושונות של הסתכלות על בריאותנו, תרופתנו ומזוננו.

רוצה שעה של עניין והנאה צלצל/י  להזמין הרצאה 050-9007472

 

סודות הקפאין

למה לא כדאי שכלבכם יסיים את חפיסת השוקולד שלנו ומה הם מספר כוסות הקפה היומיות שיכולות לגרם למותנו? כיצד גילו את משקה התה והאם יש דבר כזה עץ קולה? האם באמת שוקולד כל כך בריא ולמה בעצם מייצרים הצמחים קפאין?

 

שיפור הזיכרון

מי אילו הצמחים אשר עובדים על אותו מנגנון של תרופות קונבנציונליות לשיפור הזיכרון?

מה חשיבותם של נוגדי חימצון לתפקוד המח? מדוע מזונות שמכילים אומגה 3 חשובים לקיום פעילות מוחית טובה? אילו עקרונות חשוב ליישם כדי להמשיך להיות צלולים?

 

תבלינים ובריאות האדם

כמה ריחניים ככה בריאים. מה סוד הריח של צמחי התבלין וכיצד אילו משפיעים על בריאותנו? האם נענה ומנטה זה אותו צמח? איך זה שריח הקימל וריח הנענה כל כך שונים ועדיין מורכבים מאותו חומר בדיוק? מהו הצמח אותו הביאו הצלבנים וכיצד קשורים לכך המרוקאים?

 

אוצרות מן הטבע

טבעי זה בריא! האמנם? במה שונה התפישה של השימוש בצמחים למרפא בעבר והיום? מהו התהליך אותו עבר האדם מהשימוש בצמחים לשימוש בתרופות קונבנציונאליות ושוב בצמחים? מה צופן לנו העתיד בתחום? הרצאה המגיעה עד שורשי הנושא של שימוש בצמחים למרפא דרך סיפורים מרתקים.

 

הכוח המרפא של החורש הים תיכוני

מי הצמח שמקל על כאבי הבטן ומדוע המחקר מצביע על רעילותו? מי הצמח הרשום כפטנט קוסמטי ולמה עוד הוא טוב? אילו פירות לא מוכרים נמצאים בסבך החורש ולמה הם מועילים? איזה צמח יחליף את מברשת השיניים ואיזה ישמש כקיסם בעל יכולת חיטוי?

הצטרפו אליי לסיור וירטואלי במעמקי החורש.

 

מרצה לימור אלמוג בעלת תואר שני M.Sc בביולוגיה,

מומחית בחקר צמחי מרפא ותבלין.

להזמנת הרצאה: 050-9007472

 

למידע נוסף לחצו על הקישור הרצאות וסיורים בנושאי בריאות, רפואה וצמחי מרפא – לימור אלמוג.