הזמן הנכון לפעילות גופנית

מתחילים לבצע פעילות גופנית היום ועכשיו!

למה אנשים לא מצליחים להתמיד בפעילות גופנית?
למה הם לא מצליחים להשיג את מטרותיהם?
התמדה בפעילות גופנית וירידה במשקל דורשים מאמץ!
אם נשפוט לפי כמות הכסף המבוזבז על מוצרים שונים המבטיחים ירידה
מהירה במשקל וללא מאמץ, הרי שנראה כי מרבית האוכלוסייה לא חושבת כך.
דרך להתמדה בפעילות הגופנית, שיפור הכושר והבריאות דורשת מאמץ ונחישות.
דיאטות בזק,תוספי מזון מיוחדים ומכשירים רוטטים שונים ומשונים רק יצמקו את חשבון הבנק שלכם.
האמת המרה היא שרוב האנשים לא משיגים את מטרותיהם הבריאותיות ואת מטרות הכושר והעיצוב שקבעו לעצמם.

פעילות גופנית בראש סדר העדיפויות

אנשים לא מצליחים להתמיד בפעילות גופנית משום שאין הם משנים את סדרי העדיפויות שלהם, הם מסרבים להכניס את הבריאות והכושר במקום הראשון (או לפחות השני) בחייהם. הם יתחילו בפעילות גופנית מחר, או ביום ראשון הבא, או אחרי החגים.

אם אתם לא מחויבים לעצמכם היום, למה שתהיו מחויבים בעוד שבוע או לאחר החגים?
אנשים מוכנים להקריב דברים תמורת מטרותיהם. הם יעבדו שעות נוספות בעבודה, לפעמים אף ללא כל תמורה וזאת בכדי להשיג משרה בשכר גבוה יותר.

אנחנו מתאימים את עצמנו לפחות שעות שינה כאשר תינוק חדש נולד. אנחנו נתאים את לוח הזמנים הצפוף שלנו בכדי לראות משחק כדורגל חשוב או פרק בסדרה שאנו אוהבים, אבל כאשר מדובר בבריאות שלנו אז התאמות אלו פתאום נעשות קשות מדי לביצוע.

פעילות גופנית = בריאות

זה פשוט מדהים כיצד אנשים מסוגלים לעבוד שעות נוספות רבות על מנת להשיג משרה בשכר גבוה יותר, אבל לא מוצאים את הזמן למנוע את התקף הלב שעלול להפתיע אותם בסביבות גיל 50 בדרך מהעבודה לבית. הידעתם: כ-25 אלף איש לוקים בכל שנה בארץ בהתקפי לב, שליש מהם נשים .

עכשיו זה הזמן להפסיק עם התירוצים ולהחליט האם אנו רוצים לשפר את איכות חיינו באופן משמעותי לא רק היום אלא גם עבור שארית ימי חיינו.

עתה עיצמו את עינכם ודמיינו כיצד תראו ותרגישו אם אכן תקבלו על עצמכם את המחויבות של להשקיע למען בריאותכם, למקם את בריאותכם במקום הראשון בסולם סדרי העדיפויות שלכם.

דמיינו את עצמכם 10, 15 או 20 ק”ג פחות דמיינו את עצמכם מלאי אנרגיה, מוצקים ומלאי חיוניות ופתאום כולם אומרים לכם כמה טוב אתם נראים.

זה אפשרי וזה תלוי אך ורק בכם ברגע שתקבלו את העובדה שנדרשת השקעה מצדכם אתם בדרך הנכונה.

1 Comment

  1. בס”ד
    יורם שלום!
    תודה רבה על חיזוק נפלא ועידוד . כמה מתוקים דבריך ונכונים ומאירים . המשך לכתוב כמה שיותר וחזק אותנו לשמירה על הבריאות והחיים .

    חנניה

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*