אימון כושר בבית

אימון כושר בבית לעומת אימון בחדר כושר

צורת האימון "כושר בבית" הולכת ונהיית שכיחה יותר ויותר. יותר אנשים בוחרים באופציה של להתאמן בבית על פני חדר כושר.

מחיר מנוי חדר הכושר גבוה וחוסר יכולת להתמיד בפעילות הגופנית גורמים בקרב רבים לתחושה של "אני משלם עבור מנוי חדר כושר אך לא מנצל אותו".
מתאמני חדר כושר רבים מכירים את התחושה של "ללכת לאיבוד", חדרי כושר מלאים במכשירים משוכללים ונוצצים שמביאים לעליה בכמות המתאמנים אך כמות מדריכי חדר כושר לא עולה בהתאם.
התוצאה היא שמנויי חדרי כושר רבים לא מצליחים להתמיד בפעילות הגופנית ושלא לדבר על לראות את התוצאות שלשמן נרשמו לחדר הכושר.
יותר ויותר אנשים שוכרים את שירותיהם של מאמני כושר אישיים על מנת להתאמן בבית, בכדי להתאמן בזמן שנוח להם, להתאמן בצורה בריאה ונכונה ובכדי לראות תוצאות.

יתרונות אימון הכושר הביתי

תרוצים 
כמה פעמים אמרתם "אני עייף", "אין לי זמן להגיע לחדר הכושר", "יש לי רק 40 דקות, זה בדיוק הזמן שייקח לי להגיע ולחזור מחדר הכושר". אם אין לכם מספיק זמן ללכת לחדר הכושר, חדר כושר מגיע אליכם. אתם יכולים להתאמן בכל שעה שהיא, אתם יכולים לפצל את האימונים כך שיתאימו ללוח הזמנים הצפוף שלכם (מי חושב להגיע לחדר הכושר פעמיים ביום).

אוירת אימון מתאימה 
לא אוהבים את אוירת "שוק הבשר", את הריחות, הזיעה ואת המוזיקה, תמיד קר מדי או חם מדי. לא אוהבים להתחרות באף אחד באימון, כאשר אתם מבצעים אימון כושר בבית, אתם לא צריכים להתלבש בשביל אף אחד ואתם לא צריכים להרשים אף אחד. האימון הוא יעיל, אפקטיבי, ממצה ומהנה. אתם יכולים לשמוע את המוזיקה שמתאימה לכם, הזיעה שעל המזרון היא רק שלכם והטמפרטורה בדיוק במידה הרצויה.

צורת אימון שחוסכת זמן 
אימון כושר בבית חוסך זמן, המכשירים תמיד זמינים ואתם תמיד מוכנים.
אין צורך בהמתנה מעצבנת למכשירים או ברישום מוקדם לשיעורים.
אין צורך בנסיעה לחדר הכושר ובמציאת חניה בלתי אפשרית.
אם אין לכם זמן לאימוני כושר, אז אימון כושר ביתי הוא הפתרון האמיתי.

צורת אימון שחוסכת לכם כסף 
בטווח הארוך אימון הכושר הביתי הוא הזול ביותר, נכון דרושה השקעה התחלתית לרכישת ציוד והכוונה מקצועית אבל אם נשווה זאת לחדר הכושר הרי שמנוי חדר כושר הוא הוצאה גבוהה וקבועה למשך כל תקופת הפעילות.